Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

όλες του κόσμου οι Κυριακές

Να είναι κάτι Κυριακές  που αρχίζω να καταλαβαίνω τι είναι σημαντικό στη ζωή μου.
Κι από όλες τις Κυριακές που έχω ζήσει, θα σταθώ σ΄αυτήν.

Γιατί δεν έχω έρθει σ' αυτόν τον κόσμο για να ζω κάτω από τα στεγανά των άλλων, υπό τις σκέψεις, τα λόγια, τους ψιθύρους του κόσμου.
Έχω έρθει σ' αυτόν τον κόσμο για να ζω όλες μου τις Κυριακές στο πλάι σου.
Να καθόμαστε σε κάποιο παγκάκι του Πειραιά, ο κόσμος γύρω μας να μιλάει τόσο ανούσια, τόσο ίδια κι εμείς να μένουμε εκεί αγκαλιασμένοι πάνω από το υπαίθριο πάρκινγκ. Να μένουμε έτσι , κάθε φορά που ο ήλιος δύει. Να μένουμε έτσι κάθε Κυριακή. Ο αέρας να φυσάει κι εμείς να μένουμε ζεστοί έτσι αγκαλιασμένοι.

Κι όλες του κόσμου οι Κυριακές να ανατέλλουν για ΄μας ...


*Γιατί έχω έρθει σ' αυτόν τον κόσμο για να ζήσω τις Κυριακές μου, όπως τις θέλω εγώ.

2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία και ρομαντική ανάρτηση... εύχομαι να απολαμβάνεις πάντα τις Κυριακές σου...! Καλό βράδυ... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή