Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Να διαφέρεις...

Πόσες φορές στη ζωή μου έχω ευχηθεί να ήμουν λίγο λιγότερη...Σε όλα...
Το να διαφέρεις είναι μεγάλο φορτίο...

Να έμοιαζα με ένα από τα κορίτσια της ηλικίας μου που αντιμετωπίζουν τη ζωή με ελαφρότητα και ανόητα χαχανητά. Να συζητάω αποκλειστικά για το επόμενο γαμήσι μου και να ζω μία ζωή όπως μου την έδωσαν...χωρίς καμία πρωτοτυπία, να ακολουθώ την ηλίθια μάζα που συσσωρεύεται με ένα ποτό στο χέρι κάθε Σάββατο βράδυ και να νομίζω ότι το νόημα τη ζωής βρίσκεται σε ανούσια ξενύχτια, μεθύσια και δώστου πάλι ανόητα χαχανητά!
Ένα χαζό κοντοπούτανο από τα πολλά που κυκλοφορούν!
Η ανοησία είναι το προνόμιο των πολλών , ένα προνόμιο που σε οδηγεί εύκολα στην ευτυχία...

Και ξαφνικά συνειδητοποιώ πόσο τυχερή είμαι που γεννήθηκα για να ξέρω και να σκέφτομαι...
Το να διαφέρεις είναι μεγάλο φορτίο , όμως δίδεται μόνο σε ανθρώπους που μπορούν να το αντέξουν...

3 σχόλια:

  1. Και το ερώτημα είναι αν είσαι τυχερός και διαφέρεις τι γίνεται με τους γύρω σου που σε κοιτάν λες και κατέβηκες από τον Πλούτωνα;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερός...
      Να περπατάς το δικό σου μονοπάτι κι ας είναι δύσβατο, αντί να στριμώχνεσαι με τους υπόλοιπους στα πεπατημένα...

      Διαγραφή
  2. Δύσκολο να είναι κανείς διαφορετικός, αλλά όποιος είναι αποφασισμένος να προχωρήσει πιο πέρα από τα συνηθισμένα μέτρα και ν'αγγίξει τα υψηλότερα επίπεδα, θα πρέπει να κατανοήσει ότι στην πορεία θα βρεθεί αντιμέτωπος με την μοναξιά που είναι αποτέλεσμα όπως είναι φυσικό της μεγάλης υψομετρικής διαφοράς. Και η μοναξιά στην οποία θα είναι υποχρεωμένος να ζει, δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας φόρος τιμής, που αποδίδεται μονάχα σε ανθρώπους που διαθέτουν αξία και αξιοσύνη και που αναγκαστικά θα επωμιστεί, γιατί ΔΕΝ ανήκει στην κατηγορία (του όχλου και της αρρωστημένης μάζας) που χρησιμεύει αποκλειστικά για την αναπαραγωγή του είδους...

    υ.γ. Κυρία Παππά, εύχομαι να έχετε πάντα τις επιτυχίες που τόσο αξίζετε, σε κάθε επίπεδο της ζωής σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή